Politica de retur
Toate produsele noastre au garantie asigurata 24 luni . Daca observati vreun defect de fabricatie sau cauzat de transport, noi vom rezolva problema comandand piese de schimb in garantie, inlocuind produsul cu unul nou, sau returnandu-va banii. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti poze pe email cu defectele sau daunele produselor. Astfel, vom putea sa rezolvam situatia mai rapid si mai usor. Toate informatiile legate de garantie, retur si rambursari le puteti obtine la numarul de telefon 0753.207.000 sau pe email la exclusivtabla@gmail.com. Daca vreti sa returnati mobila, desi nu observati un defect sau daune de fabricatie ori transport, o puteti face in conditiile legii, in termen de 14 zile de la livrarea comenzii. Singura conditie este ca mobila sa nu fi fost asamblata sau folosita si sa fie inca in cutiile originale.
In cazul in care mobila va fi returnata din motive personale (care nu este placul dvs. nu se potriveste cu restul mobilierului, etc) se vor retuna doar banii pe produs fara costul initial de transport, returul se va face prin transfer bancar, dupa preluarea produsului si verificare, produsul trebuie sa fie foarte bine ambalat in cazul in care produsul v-a prezenta defecte din cauza faptului ca nu a fost ambalat corespunzator (suplimentar fata de ambalajul initial de la livrare) banii nu se vor mai returna.